Michalinki #23: seks, ogrody i słodycze

Witajcie w kolejną środę! Znowu pojawiam się ja i wybrane przeze mnie linki, a w nich dużo kręci się wokół seksu. Znajdziecie informacje o seksualnych ciekawostkach wśród zwierząt - ile mają wagin i ile trwają ich stosunki. Poza tym, podrzucam link do życiorysu twórcy cytologii i do wyników badań szczepionki przeciwko HIV. Na sam koniec - najpiękniejsze ogrody i słodkości. Udanych kliknięć! 

Photo by Ornella Binni, unsplash.com

Z seksualnego punktu widzenia ludzie są nudni. Gdzież nam do trzech wagin kangurzycy, doboru partnerów rodem z kurnika, czy niezaspokojonego popędu delfinów? Życie seksualne zwierząt może być fascynujące, a jest do odkrycia TUTAJ.

Kiedy ostatni raz robiłaś cytologię? Po pierwsze, przypominam o badaniach! A po drugie, podrzucam link do krótkiego życiorysu twórcy cytologii, którego w mowie pogrzebowej okrzyknięto tym, "który uratował życie kobietom na całym świecie". Więcej TUTAJ.

Czy jesteśmy coraz bliżej odkrycia szczepionki przeciwko HIV? Podobno Amerykanie pracują nad nią i osiągają pozytywne efekty w eksperymentach z udziałem myszy czy świnek morskich. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Aby nie było tak całkiem seksualnie, warto pokazać japońskie ogrody. Nie, nie takie zwykłe - niezwykłe. Na przyczepach. Tak, można się napić herbatki, podziwiając piękne rośliny. Nie pytajcie, klikajcie TUTAJ

Mam dzisiaj coś dla spragnionych słodkich wrażeń! Znalazłam instagrama z tak pięknymi ciastami, że dopóki nie zobaczyłam ich przekroju nie pomyślałam nawet, że może to być jadalne. Słodkie dzieła sztuki znajdziecie TUTAJ. Przepraszam, jeśli zgłodniejecie. 

Komentarze

Popularne posty

Wyświetlenia