Najdziwniejsze tytuły książek - specjalny post z okazji 1000 wyświetleń

OpinioSfera ma już ponad 1000 wyświetleń! Bardzo dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy towarzyszą mi od chwili jej powstania. Cieszę się, że tutaj zaglądacie, choć marzę, byście odzywali się częściej w komentarzach. :) W ramach podziękowania przygotowałam specjalny post.
Będzie to tekst okołoksiążkowy, choć przyznam, że sama za dużo w nim nie napiszę. Przygotowałam dla Was listę 50 najdziwniejszych tytułów książek, z jakimi się spotkałam. Wszystkie poniższe propozycje naprawdę istnieją, więc jeśli jesteście ciekawi, szukajcie ich i czytajcie!
Numeracja ma charakter wyliczenia, nie stanowi listy od/do najdziwniejszego tytułu. 


Photo by Toa Heftiba, unsplash.com
  1. "Nostradamus zjadł mi chomika", Robert Rankin
  2. "Na wpół uśpieni w żabich piżamach", Tom Robbins
  3. "Szydełkowe przygody z płaszczyznami hiberbolicznymi"  Dain Talmin;
  4. "Metafizyka pawianów", Dorothy L. Cheney i Robert M. Seyfarth
  5. "Dziwna historia o upiorach z latarnią w kształcie piwonii", Enchō Sanyūtei
  6. "Zarys dziejów traktora po ukraińsku", Marina Lewycka
  7. "Najgorsze, co może przydarzyć się rogalikowi", Pablo Tusset
  8. "Mam łóżko z racuchów", Jaclyn Moriarty
  9. "Gotuj z papieżem", Jakub Ćwiek
  10. "Dlaczego dziecko gotuje się w mamałydze?", Aglaja Veteranyi
  11. "Noc żywych Żydów", Igor Ostachowicz
  12. "Pies i klecha przeciwko wszystkim", Jarosław Urbaniuk i Łukasz Orbitowski
  13. "Człowiek zwany biurkiem", Piotr Kowalczyk
  14. "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek",  Annie Barrows i Mary Ann Shaffer
  15. "Tytuł tej książki to tajemnica", Pseudonymous Bosch
  16. "Komin Pokutników", Jan Długosz
  17. "Czy ten rudy kot, to pies?", Olga Rudnicka
  18. "Byłem torturowany przez pigmejską królową miłości", Jasper McCutcheon
  19. "Człowiek, który był Czwartkiem", Gilbert Keith Chesterton
  20. "Stara Słaboniowa i Spiekładuchy", Joanna Łańcucka
  21. "Królowa porządków i Sedes Zagłady", Vanessa Curtis
  22. "Modlitwy waginy", Charlotte Roche
  23. "Muchy chodzą po mózgu", Stanisław Mackiewicz
  24. "Na imię mam Jestem", Mariusz Maślanka
  25. "Woda różana i chleb na sodzie", Marsha Merhan
  26. "Ryjówka przeznaczenia", Tomasz Samojlik
  27. "Norka zagłady", Tomasz Samojlik
  28. "Wyspa wypacynkowanej kapłanki miłości", Christopher Moore
  29. "Traktat o łuskaniu fasoli", Wiesław Myśliwski
  30. "Mężczyzna, który zjadł boeinga", Ben Sherwood
  31. "Fatalne jaja", Michaił Bułhakow
  32. "Gdy oślica ujrzała anioła", Nick Cave
  33. "Całując ul", Jonathan Caroll
  34. "Poszukiwacze zaginionego parkingu", Robert Rankin
  35. "Jak Matka Boska trafiła na Księżyc", Rolph Beauerdick
  36. "Kebab z kota", Bartosz Łapiński
  37. "Wątek poboczny, czyli na czym polega metafora mężczyzny z dwoma śledzionami", Stella Szeszuła
  38. "Kochaj śnieg, unikaj lawin", Marcin Kacperek
  39. "LonNIEdyn", China Mieville
  40. "Czy androidy marzą o elektrycznych owcach", Philip K. Dick
  41. "Wszyscy mężczyźni mojego kota", Karolina Macios
  42. "Polowanie na męża, czyli teoria szczelnej pokrywki", Lynda Curnyn
  43. "Ślepowidzenie", Petter Watts
  44. "Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku", Dorota Masłowska
  45. "Rower przemocy", Colin Bateman
  46. "Mój dziadek jest drzewem czereśniowym", Angela Nanetti
  47. "Człowiek jest tylko bażantem na tym świecie", Herta Müller
  48. "I Bóg stworzył delfina, czyli potrawka z człowieków", Tomasz Matkowski
  49. "Tubylerczykom spełły fajle", Henryk Kuttner
  50. "Dziewczynka, która wypiła księżyc", Kelly Barnhill

Komentarze

Popularne posty

Wyświetlenia