Michalinki #9: kreatywne loga, 34 talenty i okładki "Stu lat samotności"

Kolejna porcja środowych linków przed Wami. Jak zawsze, coś o książkach - tym razem polecam Wam zestawienie najlepszych księgarni oraz bardzo ciekawy artykuł o sytuacji na blogach książkowych. Znajdziecie link do zestawienia okładek "Stu lat samotności". Poza tym możecie zobaczyć świetne loga. Udanych kliknięć! 

Photo by Jess Watters, unsplash.com

Uwielbiam księgarnie. Czuję się w nich jak małe dziecko, które weszło do fabryki czekolady i wszystko, co tam znajdzie może pochłonąć bez wyrzutów sumienia. Znalazłam dla Was ranking najpiękniejszych i najciekawszych księgarni świata, który znajdziecie TUTAJ. Widzieliście już którąś z nich? 

Skoro jesteśmy już przy książkach, to będzie o sytuacji na blogach książkowych. Z jednej strony, posty na tych blogach są odzwierciedleniem trendów wydawniczych, z drugiej zaś nie wszystkie są nastawione na komercjalizację i wielu blogerów pisze o książkach dobrze, jednak na tym nie zarabia. Poza tym, czy jeżeli nie mamy wykształcenia filologicznego, to w ogóle możemy oceniać książki? Cóż, moja polonistka przyznała się, że nie czytała "Wojny i pokoju", więc to kolejny dowód na to, że pomiędzy wiedzą a wykształceniem nie możemy stawiać znaku równości. Więcej wątpliwości znajdziecie TUTAJ.

Jaki masz talent? Ja gram perfekcyjnie na nerwach, robię pyszne zapiekanki i podobno znośnie piszę. Wymieniłam ich zaledwie 3. Nie zarzucaj mi braku skromności, ale podobno mam aż 34 talenty. Skąd to wiem? Z artykułu, który przeczytasz TUTAJ

Chcesz być kreatywny? Łącz pozornie niezwiązane ze sobą symbole w jedno urocze logo! Nie mam pojęcia, jak to zrobić, ale podrzucam garść gotowych TUTAJ. Jestem pod wrażeniem ludzkiej pomysłowości. 

Niedawno była rocznica urodzin Marqueza. Jego najsłynniejszą książką jest "Sto lat samotności". Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda 100 różnych okładek "Stu lat samotności", kliknijcie TUTAJ.

Komentarze

Popularne posty

Wyświetlenia